Dette skjer etter en bestilling hos Rekkverkbutikken.no
Når man har kjøpt et rekkverk eller en håndløper hos oss kan det iblant dukke opp en del spørsmål om bestillingen. I dette blogginnlegget tenkte vi å se på hvordan stegene etter bestilling ser ut og hvor du som kunde finner den informasjonen du behøver!
Ordrebekreftelse
Når du har gjort din bestilling på vår hjemmeside, via et tilbud eller ved hjelp av vår kundeservice, får du en mail med en ordrebekreftelse. I ordrebekreftelsen finner du informasjon om din ordre slik som produktinformasjon, kundedata og leveringsinformasjon.
Din personlige ordreside
For å finne ytterligere informasjon om din ordre, så kan du i ordrebekreftelsen klikke på den orange ruten der det står «Din personlige ordreside». På din ordreside kan du blant annet se ordrenummer og status på din ordre. Er den for eksempel på «bestilling», «under gransking», «i produksjon» eller «klar for leveranse»? Om en ordre er «under gransking», så innebærer det at vår kundeservice gjør en manuell kontroll av bestillingen før den går til produksjon (har du f.eks. fylt i helt feil dimensjoner, ringer kundeservice opp og undrer hva du holder på med ;) ). Du kan også se dato for når den er beregnet ferdigprodusert. Er ordren «under gransking» finnes det fremdeles mulighet til å gjøre endringer.
Les gjerne igjennom din ordrebekreftelse og sjekk at dine mål på rekkverk/håndløper stemmer. Du kan også se informasjon om din betaling og om du for eksempel må komplettere betalingen din.
På ordresiden finner du også informasjon om din/dine bestilte produkter. Under rubrikken «Ordrens innehold», kan du klikke på et produkt , så kommer du videre til en produktspesifikasjon der det finnes detaljert informasjon om produktet, samt vedlagt produktbok/bruksanvisning og målmal. Målmalen viser rekkverkets plassering i forhold til ytterkantmål.
Skroller du ned på siden, kan du ta del av monteringstips og monteringsfilmer for akkurat ditt valgte rekkverk eller håndløper.
Klar for leveranse
Når din ordre er klar for leveranse, får du en mail fra oss med bekreftelse på at frakt er boket og med sporingslink der du kan følge leveransen.
Skulle det av noen anledning blir forsinkelser, så vil du motta en mail som gir informasjon om dette. Vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd og vi gjør alt vi kan for å unngå sene leveranser og raskt løse eventuelle problem som oppstår.
Levert ordre
Når transportselskapet leverer din ordre skal du sørge for å se nøye over emballasjen, er noe skadet, så er det viktig å få dette skriftlig bekreftet av sjåføren. Har du valg å betale med faktura, vil du få denne tilsendt først når transportselskapet har gitt beskjed om leveransen.
Husk at du alltid kan kontakte vår kundeservice om det dukker opp noen spørsmål! Kontaktinformasjon finnes på din ordreside eller på vår hjemmeside under kundeservice.