COVID-19-situasjonen vår
Kjære kunde,
Vi vil med denne informasjonen forklare og tydeliggjøre vår situasjon i forhold til koronapandemien som påvirker alle mennesker på planeten vår hver dag.
Da situasjonen i Europa oppsto i slutten av mars, opplevde vi redusert salg av produktene våre. Dette forårsaket stopp i all planlegging av rekruttering før sommersesongen og diskusjoner om permitteringer og andre nedskjæringer.
Etter påsken i april ble vi oppmerksomme på at situasjonen vår heller så ut til å bli påvirket den andre veien, og vi måtte raskt prøve å omstille oss til et helt annet scenario. Vi har flyttet alt tilgjengelig personale til å jobbe med enten kundeservice eller produksjon for å hjelpe så mange av dere kunder som mulig, så raskt som mulig.
Kort sagt har situasjonen med kraftig økning av bestillinger tatt oss på sengen, og vi jobber nå febrilsk for å kunne levere i den takten som bestillingene kommer inn.
Produktene våre er skreddersydde, helt avhengig av kundens situasjon og behov, og dette gjør det vanskelig å planlegge produksjonen. Alt av tilpassing gjør vi selv i våre egne produksjonsomgivelser i Skåne. Det er spesielt vanskelig å bedømme når enkelte bestillinger blir klare, da dette er avhengig av hvilke deler den enkelte kunden har valgt. Vi har innført et system som skal kunne gi bedre svar på hvilken produksjonstid som er aktuell for din bestilling, men dette gir også feil svar noen ganger.
Vi prioriterer nå å produsere så mange produkter vi kan, slik at ditt produkt kan sendes fra oss og hjem til deg så fort som mulig. Ingen er mer lei seg enn oss for at produktet ditt er forsinket. Vi er takknemlige for din forståelse og ditt samarbeid i disse turbulente tider.
Vi håper du blir superfornøyd med rekkverket ditt til slutt, og at du får en riktig god sommer.
Med vennlig hilsen
Alle oss hos Rekkverkbutikken